Afscheid, Phoenix (Scottsdale) - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van Willeke Oerlemans - WaarBenJij.nu Afscheid, Phoenix (Scottsdale) - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van Willeke Oerlemans - WaarBenJij.nu

Afscheid, Phoenix (Scottsdale)

Door: Willeke

Blijf op de hoogte en volg Willeke

01 Mei 2014 | Verenigde Staten, Scottsdale

3 Uur 's nachts, klaarwakker. Het waaide heel hard en er klapperde iets. We konden helaas niet traceren wat. Maar ach, we moesten er toch om kwart over 4 uit, dus ging Jan maar koffie zetten. Om kwart over vijf waren we ingepakt en wel bij Syl en Bill. Auto volgeladen en vertrokken. Stop bij de McD en wie mij ooit nog wil wijsmaken dat het fastfood is: dan moet je nooit de 1e klant zijn. Drama!!!
Rond kwart over 8 waren we op het vliegveld. De Gardners uitgezwaaid (en uitgejankt) bij de shuttlebus en toen op zoek naar onze huurauto. Geholpen door de buitengewoon behulpzame Pam mochten we zelf een auto uitkiezen. Helaas was de rode auto (merk weet ik niet meer) niet beschikbaar dus we dachten een zwarte auto te pakken. Bleek later koffieboon bruin. Het is een Buick Encore, gaaf dingetje!
Uitgebreide uitleg gehad en toen op pad. 3 x Of meer fout gereden maar we vonden het hotel en gelukkig was er al een kamer vrij. Inchecken was nl. vanaf 16.00 uur en wij waren er om 10.00 uur al.
Na de koffie zijn we naar de Desert Botanical Garden gegaan. Omdat daar zoveel te zien was, hebben we de dierentuin geskipt. We gaan straks even naar de mall en daarna op zoek naar Applebee's. Helaas is die in Scottsdale gesloten dus we gaan nu naar Tempe. Wat zullen we smullen! En dan morgen de grote wens van Jan: het vliegtuigkerkhof in Tucson. Leuk afscheid van Amerika.

• 02 Mei 2014 - 14:57

Jeroen:

Wat een leuke foto's, ook erg goed gemaakt trouwens. Die met Jade vind ik ook echt fantastisch :D!

Jullie laatste volledige dagje Amerika, want morgen zitten jullie alweer in het vliegtuig richting Nederland. Geniet nog maar lekker van het weer, de omgeving, de mensen en cultuur!

Dikke kussss

• 03 Mei 2014 - 10:41

Tamara:

Ook deze foto's zijn weer geweldig!! Volgens mij hebben jullie echt een hele gave vakantie gehad :)

Ben erg benieuwd naar de verhalen en nog meer foto's! Hoe was het in Tucson? Indrukwekkend??

Geniet van de laatste momenten in Amerika. Over een paar uurtjes komen jullie weer richting huis! Hele goeie reis in ieder geval.

Liefs en kusss