Shoppen!!!!!! En Pretty in Pink! - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Willeke Oerlemans - WaarBenJij.nu Shoppen!!!!!! En Pretty in Pink! - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Willeke Oerlemans - WaarBenJij.nu

Shoppen!!!!!! En Pretty in Pink!

Door: Willeke

Blijf op de hoogte en volg Willeke

30 April 2014 | Verenigde Staten, Sedona

Vandaag was het souvenierdag. Jan en ik zijn met Bill wezen shoppen in uptown Sedona. We hebben het een en ander gekocht en hopelijk vinden de ontvangers het leuk. Bij het lunchen kreeg ik van Bill een fotoboek met de namen van de verschillende bergtoppen. Super en erg lief.
In de middag eindelijk de zo door mij gewenste Pink jeep tour. We konden met zijn allen, Jade kon mee. Jan was iets minder te spreken over het 'pink' maar, tjongejonge, wat was dit leuk! In een jeep de bergen in, rotsen oprijdend, steile paden afrijdend: echt een avontuur. Syl scheet peuken, niet voor zichzelf maar voor Jade. En die vond het super! 1 Keer vond ze het eng maar iedereen in de jeep deed zijn best om haar weer aan het lachen te krijgen en dat lukte. Echt te gaaf allemaal!!
Daarna nog gegeten in het cowboyrestaurant en nu zit het er voor wat Sedona betreft op. Syl, Bill en Jade vliegen morgen naar Michigan, Jan en ik gaan nog 2 dagen naar Scottsdale (bij Phoenix). Wij vliegen zaterdag. Wel spannend om 2 dagen zonder tolk en hulp te zijn.

Bill, Syl, er zijn geen woorden om te beschrijven welk prachtig cadeau jullie ons met deze vakantie hebben gegeven. Love you both!!! Xxxxxx

• 01 Mei 2014 - 05:12

Syl (en Bill):

It was our pleasure to share with you why we fell in love with this place and we are glad you felt it to. The pictures speak their own language, so words are not neccessary. Enjoy the deep south for 2 days and have a safe trip home. Love you xoxo

• 02 Mei 2014 - 00:35

Jeroen:

Je had best wel een fototje mogen plaatsen van jullie prachtige roze wagen haha! Leuk om de laatste dag een activiteit met zn allen te doen. Helemaal geweldig dat Jade er ook enorm van kon genieten, des te meer jullie ook genoten natuurlijk :).

Twee dagen zonder jullie tolks... Dat moet toch goed komen! Je hebt altijd nog 'Jan Kaas vrom Holland' bij je, die glimlachende ........ zal joi zo nu en dan best wel kunnen ondersteunen met een paar (hilarische) opmerkingen.. Die schat haha!

Geniet maar lekker van jullie laatste vakantie dagen in de VS!

Dikke kussss