The Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Willeke Oerlemans - WaarBenJij.nu The Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Willeke Oerlemans - WaarBenJij.nu

The Grand Canyon

Door: Willeke

Blijf op de hoogte en volg Willeke

28 April 2014 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Geen woorden. Geen woorden om te beschrijven wat we gisteren hebben gezien. Ik heb echt gehuild van ontroering. Zag het deels door de ogen van pappa, met zijn gebaren/reacties er bij (ik weet ook niet waarom ik het zo voelde). En voor de rest met mijn eigen ogen. Die echt tekort kwamen om al het moois te zien. Wat een natuur, eeuwenoud, zoveel geschiedenis en cultuur. Wat een cadeau om dit wereldwonder te mogen zien. We hebben er even voor moeten rijden maar Syl had gelijk: dit mag je niet missen als je in de buurt bent. We kunnen weer iets van onze bucketlist afstrepen.

  • 29 April 2014 - 21:49

    Jeroen:

    Wederom fantastische foto's zeg, ongelofelijk. Ik had al wat foto's van pap ontvangen. Ik heb getracht vanmorgen te genieten van de omgeving tussen Hoevelaken en Ede, maar toen ik op kantoor aankwam moest ik toch even de foto's delen met mijn collega's :-).

    Een kort verslag, maar zoals zo vaak: Een foto zegt meer dan 1000 woorden. Jammer dat de ballonvaart niet door kan gaan, maar hee, als je dit al hebt gezien.. Wat wil je nog meer!

    Geniet nog maar even lekker van de omgeving en natuurlijk van je zus, zwager en nichtje. Nog een korte week zonder zorgen!

    Dikke kussssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willeke

Actief sinds 07 April 2014
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 3931

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 04 Maart 2014

Vakantie naar Sedona

Landen bezocht: