Sneeuw???? - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Willeke Oerlemans - WaarBenJij.nu Sneeuw???? - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Willeke Oerlemans - WaarBenJij.nu

Sneeuw????

Door: Willeke

Blijf op de hoogte en volg Willeke

26 April 2014 | Verenigde Staten, Sedona

De dag begon vandaag met regen en veel wind. Zoals verwacht. Maar het was erger dan ik had verwacht. Toen we gingen ontbijten, liepen we door een stortbui. Toen we terugliepen door een nog harder vallende stortbui. En laat ik nu geen regenjas (of iets dergelijks) bij me hebben.... Het was ook stukken kouder dan de voorgaande dagen. Tot mijn verrassing zag ik op enig moment natte sneeuw vallen. En toen die bui weg was, bleek op de bergen richting Flagstaff zelfs sneeuw te liggen. Hilarisch! We zijn op zonvakantie!! Maar wat een prachtig scala aan natuurschoon heb ik zien voorbijtrekken, ook hiervoor heb ik weer geen woorden. Door de regen en kou was het een binnendag en je wilt niet weten hoe vaak ik weer naar buiten ben gegaan om een foto te maken. Het enige wat we daarnaast hebben ondernomen is met de auto naar de Hikestore te gaan om wat loopkleren te kopen. En oh ja, ik heb veel contact met thuis gehad, alwaar de 1e Koningsdag werd gevierd. En die hebben wij gemist...... Rond 17.00 uur zijn we gaan eten in een super Italiaans restaurant. Echt errug lekker!!!! En nu? Bedhangen, nog een borrel nemen en duimen dat het morgen weer mooi is. We gaan naar de Zoo!!!

  • 27 April 2014 - 09:12

    Tamara:

    Hoe bijzonder en bizar moet het zijn om tijdens je zonvakantie met sneeuw te worden geconfronteerd ;-) De foto's leveren zeker weer prachtige plaatjes op. Als ik de selectie van de foto's zo zie, dan is Arizona zeker de moeite waard om naartoe te gaan :-)

    Hopelijk hebben jullie je nog een beetje kunnen vermaken ondanks het koude weer. Ik duim voor beter weer. In ieder geval veel plezier vandaag in de zoo!

    Liefs en xxxx

  • 27 April 2014 - 13:35

    Jeroen:

    Jullie kunnen in iedergeval zeggen dat jullie dit jaar sneeuw hebben meegemaakt :-). Jullie zitten wel op een pracht locatie zeg. De foto's zijn weer geweldig zeg! Heel veel plezier vandaag in de zoo.

    XXXX Jeroen

  • 27 April 2014 - 15:15

    Gre O:

    Heel leuk om jullie reisverslag te lezen met al die prachtige foto.s erbij.Genieten mensen,denk aan jullie,hou van jullie......xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willeke

Actief sinds 07 April 2014
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 3949

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 04 Maart 2014

Vakantie naar Sedona

Landen bezocht: