Na de reis: jetlag!! - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Willeke Oerlemans - WaarBenJij.nu Na de reis: jetlag!! - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Willeke Oerlemans - WaarBenJij.nu

Na de reis: jetlag!!

Door: Willeke

Blijf op de hoogte en volg Willeke

22 April 2014 | Verenigde Staten, Sedona

Lig in bed te typen: we hebben een jetlag. Geeft niet, het uitzicht is dat net waard. Onze reis startte op 21 april om 03.15 uur toen de wekker afging. Gedoucht, laatste spullen ingepakt, koffers op slot en weg. Jeroen bracht ons naar Schiphol. Alles verliep prima! De vlucht zelfs zo snel dat we een uur eerder dan gepland in Detroit waren. Daar doorgelopen naar het vertrekpunt van vliegtuig 2 en de ontmoetplaats met Syl, Bill en Jade. Ook de vlucht naar Phoenix verliep goed, wel was het vliegtuig krapper. En dat voelen mijn spieren nu. De auto opgehaald, volgestouwd en op reis naar Sedona. Ik mocht voorin. Ben letterlijk stil geweest van alles wat ik zag. Zo majestueus, eigenlijk zijn er geen woorden voor. Het appartement is zo luxe als beschreven en het uitzicht: fenomenaal. Dat wordt huilen als we weer weggaan!!!

  • 22 April 2014 - 13:41

    Wilco:

    Hoi Hoi,

    Is inderdaad leuk dat lezen van de blog terwijl je thuiszit ;) Al moet ik wel zeggen dat ik erg verlang naar het schrijven van mijn eigen blogje (is dat erg als je net 8 weken terug bent?)....

    Fijn om te lezen dat de vlucht goed verlopen is en dat jullie veilig met elkaar zijn aangekomen! Is toch altijd weer een geruststellende gedachte als iedereen met de voetjes veilig op de grond staat!

    Het uitzicht is inderdaad schitterend....ben natuurlijk wel benieuwd naar de foto's van het appartement...Kijken of het inderdaad zo luxe is als je zegt!!

    Zou zeggen, geniet ervan!!! Blijf vooral schrijven en foto's posten en vergeet vooral onze Panama Jack met instant bronzer niet (:P)

    Liefs Wilco

  • 22 April 2014 - 15:23

    Jeroen:

    Jeeej weer een blog om te volgen! Goed om te horen dat de vlucht goed is verlopen. Dus jullie hadden wind mee :-)? Geniet van jullie welverdiende vakantie! Ik verheug me nu al op de vele reis verhalen en foto's.

    Dikke kussssss

  • 22 April 2014 - 15:53

    Joke:

    We hadden al ge-appt. Veel plezier zussie! En andere zussie, en Jan zf en Bill and Jade natuurlijk ook! Knuffel schatje:-))

  • 22 April 2014 - 23:12

    Tamara:

    Hey lieve pap en Willeke,

    Het heeft inderdaad wel iets om een blog te lezen vanuit NL. Maar moet zeggen dat ik het lezen leuker vindt dan het schrijven ervan, dus ook ik verheug me op alle andere verslagen en foto's.

    Zo te lezen was de reis lang. En de jetlag, tja met 9uur tijdverschil niet te voorkomen hè :-)

    Ga lekker van de reis en de cactussen genieten. Kijk al uit naar jullie volgende verslag.

    Liefs en kusss Tamaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willeke

Actief sinds 07 April 2014
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 3939

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 04 Maart 2014

Vakantie naar Sedona

Landen bezocht: